Joaca de-a viata

Am 21 de ani, am venit de la facultate si sunt plictisit. Groaznic de plictisit… din pacate insa acum nu mai e vorba despre felul monoton in care proful X molfaie cuvintele intr-o engleza mai rau ca la Bollywood sau eternul sictir cu care secretarele din orice institutie de invatamant superior trateaza studentii…

De data asta e metafizic… ai simtit vreodata ca viata ta este ca un film previzibil? si doaaaamne ce plictisitor e un film previzibil! E ca atunci cand astepti cu sufletul la gura un nou film sau un nou episod, si nu se intampla altceva decat sa se schimbe actorii dar actiunea ramane aceeasi. Cred ca trec prin middle age crisis. LOL. Da, stiu, sunt precoce :))

Uneori chiar cauti esecul? ei bine eu cred ca fac asta… esecul te scoate din monotonie… acum termin facultatea, intru la master, il fac si pe ala, intru la doctorat, il fac si pe ala, ma implinesc in cariera, sa zicem ca ajung ambasador sau mai stiu eu ce, poate intru si in Academie etc etc si porma scriu cateva carti, fac case la copii, vad cum imi cresc nepotii si porma mor…

Nu tin sa fiu macabru, dar asa se intampla… si asta e cel mai bun scenariu… nu mai amuzant ar fi un cataclism sau sa te ratacesti in jungla? Macar asa ai avea parte de ceva nou… cred ca la pensie ma inrolez in Legiunea Straina, mi-as smulge parul din cap de plictiseala daca as sta sa imi astept moartea hranind porumbei in parc :))

Cand esti tanar faci prostii si tot farmecul e ca nu stii ca le faci… pe masura ce imbatranesti si te maturizezi, inveti din propriile greseli si devii mai intelept… insa asta te omoara lent. Azi mi-am umflat stomacul cu junk food. Nu neaparat ca aveam pofta de snacksuri sau chipsuri, dar am vrut sa halesc junk food desi stiu ca  nu sunt sanatoase. Rectific, tocmai de aceea.

Morala? Lucrurile acestea sunt atat de imuabile incat ar fi doar o crima impotriva sinelui sa adopt o atitudine emo on this one. Asa e viata, imbatranesc si n-am ce face. Experienta acumulata nu strica, e chiar singurul lucru care da sens vietii uneori.. dar atunci cand experienta in sine te opreste din a mai trai cu adevarat si te transforma intr-un robot… bai frate, e bine sa faci pe prostu’

Si promit… daca o sa ating vreodata Nirvana… cu o seara inainte o sa ma fac muuuuuuci!!! :))

2 comments on “Joaca de-a viata

  1. Anonim says:

    Trei feţe

    Copilul râde:

    “Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul!”

    Tânărul cântă:

    “Jocul şi înţelepciunea mea e iubirea!”

    Bătrânul tace:

    “Iubirea şi jocul meu e înţelepciunea!”

    Lucian Blaga

  2. zbor_de_flutur says:

    iti sugerez cand ai timp si kef de light reading Iain Hollingshead – “Douazeci si ceva”, apropo de your middle life crisis🙂

Leave a Reply

