Running away…

X: “Sunt fericit”

Eu: “de ce?”

X:”am mai scapat de un examen”

Suna cunoscut? ai putea fii chiar tu cel ce spune asta. De ce nu? La prima vedere e cat se poate de normal… nu?!?

O serie lunga de examene, un serviciu obositor,  un maraton pana la facultate ca intarzii la nush ce seminar si traficul merge ca ochiul mortului etc… Ce au ele in comun? sunt greutati. Greutatiile ne fac viata mai grea, ne iau din placerea de a o trai, ne fac nefericiti.

Oare?

Cati dintre voi s-au intrebat vreodata cum ar fi viata fara greutati?

numai relaxare, voie buna si distractie, viata ideala” , nu?

Wrong. Viata este compusa si din bune si din rele, una fara cealalta nu inseamna nimic… (acum probabil iti zici “da ma bine…”) In fond, asta e un truism, nu? Problema nu este insa la nivelul de intelegere, ci la cel de constientizare intima.

Tu, cel ce spui “ce bine ca am mai scapat de un examen”, din ce crezi ca e formata viata? dupa el urmeaza un alt examen sau o alta greutate, o bucurie, alta greutate si asa mai departe. And then you die. Multi spun “yeeeeeeeeee, party people, ne traim viata, fuck school, i’m too cool for rules” si asa mai departe.

Serios? In fond daca te ghidezi dupa principiul asta de fapt traiesti viata pe jumatate intr-o incercare imatura de a trai numai partea buna. Cu alte cuvinte, they life life to the fullest… MY ASS! Sunt mai rau ca niste legume, nu inteleg nici jumatatea buna pe care doresc sa o traiasca. De ce? sa ne imaginam un om ce a trait toata viata la tropice, pe malul marii. voi chiar credeti (i mean c’mon rly rlyyyy :)) ) ca el e asa entuziastmat de faptul ca merge la plaja? daca merge la plaja at all. Daca nu ar fi iernile in care sa ne dardaie fundul, nu am mai aprecia caldura soarelui. Daca nu ar fi momente in care ne-ar fi foame, nu am mai aprecia satisfactiile gustului, daca nu ar exista noaptea, nu am pretui ziua (sau viceversa😉 ) … Lumea pe care o cauta hedonistii este un purgatoriu gri.. in absenta “raului”, a greutatiilor chiar si cea mai dulce placere devine fada.

Si totusi, inca mai fugi de greutati?

O, da, cine are nevoie sa faca ceva exercitii sa se mentina in forma? Obositoareeeee… nasol😦 Majoritatea o fac pt a atrage sexul opus… daca nu ar exista aceasta problema, probabil ca numarul de Homo Porcinus de pe planeta ar fi si mai mare.

Si totusi, sa recapitulam un pic:

Nesinceritate cu sine, dezvoltarea unui ego incapabil de a se descurca in conditii grele (vezi emo quitters), traiul intr-o lume mutilata de adevarata si completa frumusete, o lume a decadentei. Cautam Raiul si obtinem Iadul.

Eu am incetat de mult sa fug si sa ascund dupa valuri de matase obstacolele din calea mea. Cei ce accepta provocarile, cei sinceri cu ei si cu cei din jur, aceia sunt cei ce pot sa spuna cu adevarat ca au trait viata. Indiferent de ce esecuri voi avea, le voi privi in fata si macar voi avea puterea ca in ultimul ceas sa zambesc fara regrete deoarece am facut tot ce am putut, mi-am trait viata.

Dar tu? vei continua sa fugi?

2 comments on “Running away…

  1. emascularea says:

    deci acu un an jumate te-as fi contrazis. aveam chestii de facut. acum n-am nici scoala, nici servici, bani oricati vreau si toti barbatii pe care-i vreau. e ok. dar stiu un om care traieste pe plaja intr-o vila superba cu 10 milioane de euro in cont. e dependent de antidepresive. o fac pe psihologul saptamanal ca sa aiba motiv sa se ridice din pat. eu am ajuns intre timp la concluzia ca dragostea te face fericita. dar n-o gasesc, deci am ocupatie:)

  2. midnightwind says:

    Ah, ai inceput de la coada la cap cu cititul blogului🙂 Este destul de vechi acest post, dar in mare valabilitatea lui ramane. Fara Yin, Yang nu exista, fara negru albul si fara rau binele… in fond e doar nevoia de echilibru in viata, acel ceva ce te face sa continui. nu?😀
    app, merci de comment🙂

Leave a Reply

