Manelele, viitorul patriei

Sau nu, din mila Celui de sus :))

Cu toate astea, acest blog nu va fi un blog anti-manele. De ce? pentru simplul motiv ca este o lupta pierduta.

Una cat se poate de justificata si nobila, dar pierduta din start.

Hai sa ne gandim un pic.

Mi-e extrem de lene sa caut statistici mai mult sau mai putin oficiale despre indici de educatie, publicul tinta al manelor si nr de clase (ce-l poti numara cu degetele de la mana unui strungar nefericit) ce acestia il au, dar cu totii stim ca cei ce savureaza manele sunt mai… simpluţi 😀 dar este multi.

Dupa cum spunea marele Homer Simpson, “never underestimate the power of stupid people in large numbers” :))

Am citit nenumarate bloguri anti-manele, am vazut campanii anti-manele ridicandu-se din neant si prabusindu-se din epuizare in fata abisului deschis in IQ-ul maselor, am asistat la tirade uluitoare de argumentatii academice reduse la 0 de “daca aveti tupeu in coaee, veniti pe stada mea sa varat eu smekeria”

Lupta cu manelele se aseamana ingrijorator de mult cu eforturile unui Don Quijote sictirit si epuizat de a infrange morile de vant. De fiecare data cand stergi o manea de pe un hard, Gutza face 2, daca nu 2 juma, in functie de cat de dusmanit se simte un ziua respectiva! Chiar acum, cat scriu acest blog, din dusmanie si pirande se nasc 2 puradei si 5 manele. Plus ca manelistii se inmultesc exponential precum gonococii, bucuriile alea mici ce cauzeaza gonoreea :X (a se vedea viitorul in imaginea nefericita de mai sus).

Sincer, nu cred ca cineva ar putea sa ne scape de manele si manelisti. Nici macar Sauron, extraterestrii belicosi din “Razboiul Lumilor”,  sau o gaura neagra.

In primul caz, orcii ar fi primii manelisti. Not much of a change. Eventual Stapanul Inelului ar deveni Stapanul Ghiulului.

In al doilea caz, nu ar mai fi nevoie de o bacterie sa ii distruga pe nefericitii invadatori, ar fugi singuri cand ar auzi manelele pe strazi.

Pana si gaura neagra ar da gres, probabil ca atunci cand timpul s-ar dilata, am fi osanditi a-l asculta pe Gutza cantand lent despre dusmani si parai for all eternity… and that would be trully hell :-s

Mada spune ca e “pro pt un mega topogan cu lame puse la mijloc asa pe lung, iar pe margini sa stea orizontal… si la sfarsitul topoganului o piscina cu spirt…” Suna eficace, dar probabil ca dupa un timp s-ar adapta precum tulpinile de virus mutante si eventual din fiecare bucatica de manelist s-ar regenera unul intreg, precum viermii, si atunci “:D” ar deveni “:<”

Parerea mea este ca singurul mod prin care putem limita acest fenomen, deranjant pentru multi, este sa nu ii dam atentie si sa marginalizam, fara violenta de nici un fel insa, pe cei ce savureaza genul asta de… …elucubratii grobiene… In fond, daca iti plac manelele, treaba ta, asculta-le unde vrei, eu nu pun pe speaker la mobil in RATB rocaiala mea, poate pe unii i-ar irita la scarita & ciocanel, cine stie?

Si sa nu uitam, De gustibus et coloribus non est disputandum. Even when it tastes like shit :D

Peace!

3 comments on “Manelele, viitorul patriei

  1. Mada says:

    Frate, daca as face chestia aia cu topoganu, as mediatiza ca sa vada cocalaru >:).
    Bine ziceam in clasa a Va ca daca as fi presedinte as pune taxa pe prostie… nu mai ajungea asa mare invazia de manele! Pff!

  2. IfPicturesCouldTalk says:

    “Sad but true”,nu?Treaba e ca am incetat sa ma mai mir de ce toate speciile ciudate si daunatoare apar/traiesc/fac ravagii tocmai in Romania.Oare cum era inainte sa apara manelele?:-?
    In fine,mie mi se pare ca e chiar tragic faptul ca am ajuns in stadiul in care sa ne resemnam si sa incercam sa ignoram.Mi se pare imposibil sa incerci sa nu auzi sunetul ala inaltator care se aude peste tot.
    Deocamdata,nu putem decat sa ne plangem si sa-i criticam pe oamenii astia mai “simpluti”.Poate niste bombe in cd-urile cu manele are rezolva o parte din problema,who knows?

  3. xbay says:

    parerea mea… nu e nimic de facut :-s poate cu timpul? si eu m-am gandit sa scriu astfel de articole dar… am convingerea ca tot cei care sunt anti-manele le vor citi, le vor aprecia “adevarul”… asta e
    cert e ca dincolo de Romania nu se vor extinde ucigator (zic eu), nu de-alta dar… nu sunt in stare pentru ca limba romana o pocesc asa cum vor, dar…dincolo de granite oamenii mai vorbesc si corect (in primul rand). Nu mai vorbim de profunzimea mesajului muzical…

Leave a Reply

