Cum sa iti faci iubita sa se simta speciala =))

Incercati una din urmatoarele replici (voi mai adauga pe parcurs):

1. Ana are mere, dar pepenii tai sunt mai mari.
2. Iubita mea, esti asa frumoasa ca imi fuge pisica din casa.
3. Tresar cand ma atingi, pentru ca o faci cu un baston cu electrosocuri.
4. Esti lumina vietii mele, fara tine nu as putea sa imi platesc intretinerea.
5. Esti steaua ce imi alina diminetiile si imi luminezi noptiile… pacat ca ai 1.5 mase solare.

6. Esti un inger in viata mea, pogorat din Rai pentru ca acolo ai cauzat o epidemie de SIDA.

7. Te visez in fiecare zi, pentru ca noaptea nu pot sa dorm de mirosul tau.

8. Sarutul tau ma infioara, are un gust infiorator.

9. Esti tot ce mi-as putea dori, mai putin o femeie.

10. Daca as putea calatori in timp sa retraiesc toate momentele de romantism alaturi de tine… n-as face-o.

Disclaimer: acesta este evident  (d’oh) un pamflet, nu sunt misogin si nici nu doresc sa jignesc pe cineva🙂

4 comments on “Cum sa iti faci iubita sa se simta speciala =))

  1. ALy says:

    rautate ce esti tu!
    uite ce ai ajuns sa scrii!:))

  2. Mada says:

    Vai Adrian! Urat! Crezi ca daca pui la sfarsit ca nu esti misogin si nu vrei sa jignesti, te crede cineva? :))… glumesc! numai sa nu folosesti replicile de mai sus pe gagica-ta ca te bate de-ti suna apa-n cap!

    >:D< :*

  3. midnightwind says:

    Aaaaa, gagica-mea. Aia pe care nu o am, nu? :)) o sa-i zic😉 :))

  4. Samira says:

    Trebuie sa recunosc ca imi place la nebunie poza cu cei 2 gnomi ,daca nu ma insel, din W.O.W … geniala

Leave a Reply

