In memoriam Gabriela Gioacasi

Cu soc in minte si durere in suflet, doresc sa dedic un post “in memoriam”, colegei mele Gabriela Gioacasi, care s-a stins din viata ieri.

O stiam pe Gabriela de doar 3 ani de zile, insa mi-a facut o impresie foarte buna. Vestea mortii ei ma socheaza. O fata cu doua facultati, frumoasa, inteligenta, carismatica si care stia ce voia de la viata… moartea ei nu isi gaseste in mintea mea un loc, o logica. Odihneasca-se in pace, nu o vom uita.

Post Scriptum: La ultima discutie pe care am avut-o cu ea, vorbeam despre balul de absolvire… I-am promis ca o sa ii cer un dans, spunand in gluma ca probabil are agenda incarcata… mi-a raspuns ca de fapt sunt primul care ii solicita asa ceva… ramasese stabilit. Acum nu voi mai avea ocazia… la fel cum spunea un coleg… “see you in heaven kiddo”… si adaug… “dansam acolo”🙂

18 comments on “In memoriam Gabriela Gioacasi

  1. cristi says:

    de ce a murit? Ce s-a intamplat?

  2. Adrian says:

    Heaven is a better place with her.

  3. anonim says:

    Raiul nu este un loc pentru sinucigasi. Nu va mai lasati prostiti!

    • Sylvya says:

      In zilele de Pasti,portile Raiului sunt deschise pentru toti.Sa speram ca si pentru ea😐

    • ... says:

      Dumnezeu le stie pe toate!De indata ce ne nashtem…avem scrisa deja..undeva..ziua plecarii.
      Nu suntem noi cei care alegem cum plecam…este cineva care HOTARASTE in locul nostru!
      Cind am auzit azi la stiri despre acest caz…am simtit aceleasi trairi ca si acum..75 zile..:(…mi-am pierdut surioara de numai 16 anishori.(trebuia sa faca 17 peste 4 luni)
      Condoleante familiei fetei!Ceea ce simte familia…nu se poate reda prin cuvinte!Am trecut si noi prin asta si stim din pacate cum e…
      Fiti puternici…chiar daca nu mai aveti nici un chef de viatza!
      Tre sa incercati sa va impacati cu gindul ca…si Dumnezeu a iubit-o…si a hotarit ca deja e timpul sa o ia! Fiti tari…

  4. sentiment says:

    Dumnezeu sa o ierte,nu-mi vine sa cred….am cunoscut-o…

  5. Andrei says:

    Dumnezeu sa te odihneasca in pace :(:((

  6. ioana alintata says:

    cine sunteti voi sa judecati..?

  7. irinuk says:

    Doamne …Cat de rau imi pare…Nu am cunoscut-o personal,dar stateam aproape una de alta o cunosteam din vedere,mereu cand treceam pe langa ea ma miram intr-un mod placut de ea,cat de frumoasa era si cat de mult seamana cu Angelina Jolie…Nu ar trebui niciodata sa renuntam la viata pe care Dumnezeu ne-a daruit-o pentru nimic in lume,oricat de grea ar fi o situatie,oricat de tristi ne-am simti la un moment dat…totul are o solutie..mai ales pentru o fata asa frumoasa,desteapta si cu toate calitatile, cum era ea…Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace!

  8. claudia says:

    Bai, de ce sa mint…nu auzisem de fata asta pana acum…dar am ramas socata…trecand peste asemanarea foarte evidenta cu angelina…nu imi vine sa cred ca o fata ca ea s`a sinucis…avea o cariera frumoasa de urmat…si daca e asa cum s`a tot scris si s`a sinucis din dragoste…nu stiu ce a fost in mintea ei …sincere condoleante apropiatilor si familiei.

    • ... says:

      V-ash da un sfat!Nu credeti in tot ce se spune!Ca s-a spus la shtiri shi nushtiu mai unde ca din dragoste….e o prostie!Nu intotdeauna ce se spune la shtiri este Adevar!
      In cazul surorii mele😦 Dumnezeu s-o odihneasca in pace ….s-au spus vrute shi nevrute…o multime de minciuni ….
      Nu o cunosc pe Gabriela dar…a fost o fire foarte puternica si sigura pe sine…simt asta!iar dragostea…chiar nu poate fi motivul mortii fetei.
      Dumnezeu sa o ierte shi…sa-i fie zborul lin !

      • midnightwind says:

        Multumim pentru condoleante si sfaturi… cu totii am cunoscut-o🙂 cel putin colegii, prietenii si familia🙂

  9. ioana alintata says:

    asa este la tv se spun multe..putine sunt insa adevarate..

  10. nico says:

    Dumnezeu sa o ierte! Nu o cunosc,dar pe toti cred ca ii atinge atunci cand se aude de moartea cuiva,moartea unei persoane in plina varsta. In aceste momente nu cred ca e cazul de a judeca fapta,ci de a sta alaturi de familie si de ai sustine moral pentru ca de asta au nevoie o perioada destul de lunga. Motivul pt care a procedata asa il stie doar ea,cu siguranta! Pacat ca putea sa aiba o viata de vedeta si o cariera pe care multi si-o doresc. Sincere condoleante familiei!

  11. pachibum says:

    a fost bună,serios

  12. ni name says:

    imi pare nespus de rau,si chiar cine a trecut prin probleme asemanatoare stie cum e.exista momente in viata noastra cand ni se pare ca nmc nu ne mai tine aici.eu sper sa trecem peste greutati si ganduri negre si sa traim fericiti.chiar nu cred ca e cazul sa judecati pe cineva.stii cum era vb aia,sa arunce primul cu piatra ala fara de pacat sau ceva de genu.deci nu stiti ce avea ea pe suflet,toti suntem diferiti nu gandeim toti la fel.D-zeu sa o ierte si sa o primeasca la el

  13. fane says:

    Exista pe aceasta lume multe specii printre care una de barbati, care nu anticipeaza consecinta actiunilor proprii. Adica ei nu inteleg si nu anticipeaza daca fac o miscare ce rezulta sau inspre ce ar conduce deciziile sau actiunile proprii. Singurul lor obiectiv e sa se scuze singuri, sa zica ca habar n-au de ce si ce s-a intamplat!! Aceasta se-ncadreaza la inconstienta sau iresponsabilitate sau ceva de gen si e un atribut al marilor valori (piese rare, oameni de avangarda)! E totusi mare performanta sa fii si idiot si sa habar nu ai ce cauti pe aceasta lume. Sa traiesti ca un animal am vrut sa spun.

    P.S: Bai Ghindare, zi ma, ce i-ai facut lu’ aia de s-a spanzurat fata?! Ti-ai batut joc de viata ei, te-ai apucat sa-i dai cu contra in prag de Paste si de ziua ei de nastere, adica-n prag de sarbatori?! I-ai rupt creieru’, te-ai gandit ca atunci trebuie, atunci este momentu’, ca la depresivi sarbatorile accentueaza sentimentul de singuratate si in mod sigur o rezolvi tu pe aia de un catafalc?! Ai zis si tu s-o lasi in curu’ gol adica sa i-o dai original, tu esti din asta care o da si dupa aia fuge, tu zici ca oricum tu n-ai nicio vina sau ceva in gen… Asa e cel mai convenabil pentru cetatean, ii iese bine socoteala adica tu te-ai scos. Ai citit tot, nu? Pa pa.

  14. sangeorzan says:

    Daca prietenul ei a avut sau nu vreo vine, raspunsul este foarte simplu de aflat. Trebuie numai sa te intrebi daca el nu o parasea, daca ea se mai spanzura atunci! De aici reiese clar daca a avut sau nu vreo vina! Asta ca sa nu fim prosti pana la capat, pentru ca ii aud pe multi ca ala n-a avut nicio vina… Bla-bla-bla

Leave a Reply

