Take me away…

Ia-mă cu tine în lumea ta.

Adu-mi aminte cum e să respiri aerul rarefiat dintre două clipe, să păşesti pe nori de emoţie, să strecori eternitatea într-o sită şi să păstrezi apoi doar clipa.

Ia-mă cu tine adânc în noapte.

Învaţă-mă să simt în vene focul ce arde mocnit la venirea zorilor, să vibrez precum o coardă atinsă de nebunia astrelor ce se prabuşesc în valuri când tu îmi şopteşti la ureche armonii scrise în cheia inimii.

Ia-mă cu tine când cerul se rupe şi norii suspină greu.

Lasă-mă să simt ploaia, să  mă umplu de vise. Să mă hrănesc cu seva lor şi să înfloresc în mii de culori, cu infinite posibilităţi.

Ia-mă cu tine pe aripile tale.

Ajută-mă să zbor sus, mai sus, mai sus, până când firmamentul va geme surd sub greutatea pasiunii ce ne animă.

Ia-mă cu tine în visele tale.

Cuprinde-mă cu gândurile tale într-o îmbrăţişare, strânge-mă tare şi rupe-mă de Univers până când esenţa existenţei mele va avea sens doar alături de tine.

Ia-mă cu tine în sufletul tău.

Fă-mă să uit de mine şi îţi voi construi Paradisul din fibra existenţei, îţi voi ridica o statuie din gloria zorilor.

Ia-mă cu tine…

2 comments on “Take me away…

  1. Ahddub says:


    Andrei D

Leave a Reply

