Romania mea

Nu imi pasa ce se spune despre “poporul roman”.
Nu imi pasa ce viziune negativa au unii despre societatea romaneasca si cat de mult victimizeaza multi concetateni.

Este dreptul lor sa o faca.

Este dreptul lor sa se planga, dar sa nu faca nimic. Este dreptul lor sa spuna, de la pseudointelectuali pana la simplii oameni de rand ca Romania este condamnata, ca nu avem viitor, ca suntem o natiune de fraieri condusi de corupti si incapabili.

Asta este Romania lor, e dreptul lor sa o aiba.

Romania mea este cea a oamenilor inteligenti, capabili si integri pe care ii cunosc.
Romania mea este cea a zecilor de initiative civice sincere si dezinteresate in care tineri capabili se implica din toata inima.
Romania mea este Romania tinerilor experti ce aleg sa sacrifice calea usoara a unei cariere in afara, pentru drumul mai greu de a incerca a imbunatati ceva aici.

Aceasta este Romania mea.

One comment on “Romania mea

Leave a Reply

